Pagini

Search

vineri, 25 iunie 2010

Cum imi incarc eu "bateriile" ;)

     Întodeauna  când  doresc  să  îmi încarc bateriile , creez ,  ceea  ce  fac  mai tot timpul și astfel am aproape  întodeauna “bateriile”  încărcate la  maximum ! Creeând  mă  refer , la desen , ador desenul  și  fac orice chiar  dacă inițial pot începe cu o mâzgăleală , întodeauna  mă simt  bine desenând  și  bateriile mele nu au cum să fie nicicând complet descărcate. Alte  moduri  ar mai fi lectura unei cărți bune , care mă  duce mereu pe un alt tărâm , tărâm  pe care îl văd în imaginație până la cele mai mici detalii :) Ador lecturarea cărților și împreună cu desenul și  pictura se potrivesc de minune , în ultima vreme aceste două medii sunt  foarte prezente deoarece sunt digitale ! Alt  mod de încărcare a  bateriilor  este ascultarea  muzicii ,  dar asta spune  cam toată  lumea , locuiesc la casă  și mai ales  în această  superbă  perioadă  a anului  (desigur când  nu sunt ploi și inundații cum tot văd la  tv) este de ajuns să  ies afară  și  să  ma destind câteva  minute sau câteva  zeci de minute , să  mă plimb prin grădina  care  roiește de viață  și  la propriu și la figurat , și  să  privesc și  să  pășesc  prin livada încărcată  de poame și să  mă așez la umbra copacilor ascultând muzica naturii !

       Privesc întodeauna cerul și mă bucur de fiecare pasăre ce o vad trecând grațioasă  prin văzduh , îmi  doresc să  zbor , și  într-o zi voi  reuși  , cine știe  poate îmi  fac și  eu  aripi ca Icar , cu toții  știm  povestea  lui  dar măcar  el a avut câteva  momente bune în  care a fost cu totul și  cu totul  liber și cât mai aproape de soare , totuși el nu și-a încărcat suficient  bateriile  pentru a putea ateriza in conditii optime :)!
Iar ceva ce , daca am omis pe site-ul varta (unde am scris prima dată acest text) nu înseamnă că nu mă gândesc în fiecare clipă , este de ajuns să mă gândesc la ea și  “bateriile”  îmi  sunt 1000% + încărcate :D Ea stie că numai  la  ea ma gândesc :-*:-*:-*

A și să nu uit , pentru încărcarea bateriilor folosesc un încărcator pe care îl pun la priză și îl  las să  facă ce știe  el  mai bine :)


Concursul  Varta ne-a dat multora ocazia să ne gândim mai în profunzime la acest aspect :) Să medităm mai mult asupra acestui fapt , fiecare are nevoie de "baterii"  încărcate pentru a reuși să treacă prin lumea asta care se mișcă cu o viteză incredibilă !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu