Pagini

Search

vineri, 10 august 2012

Caricatura ~ Jim Carrey personal caricature

Jim Carrey personal caricature

Caricatura personala cu actorul Jim Carrey , actor care imi place foarte mult , m-a amuzat teribil in fiecare rol in care l-am vazut , si imi aduce intodeauna zambetul pe buze atunci cand ma gandesc la expresiile lui si felul lui excentric de a fi :) Dimensiunea este cea obisnuita ;) sper sa va placa , apreciez comentariile voastre si orice fel de critici ;) Daca doriti sa ma contactati cu orice intrebare legata de arta mea , o puteti face aici pe blog sau pe site-ul meu ;) Merci .


Personal caricature of Jim Carrey , an actor that I like very much , he amused me a lot in every role I've seen him playing , and he always bring me a smile when I think at his funny expressions and his excentricity :) Dimension is the usual one ;) I hope you will like it , your comments and crits are appreciated ;) If you like to contact me with anything regarding my art , you could contact me here on my blog or on my website ;) Merci .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu